Dobra strona internetowa firmy

0
1237
dobra-strona-internetowa-firmy

Posiadanie firmowej strony internetowej jest dzisiaj niezbędnym warunkiem działania. Firma, która nie istnieje w sieci staje się niewiarygodna. Internet oferuje nam wiele miejsc, gdzie z podstawową wiedzą informatyczną możemy sami stworzyć stronę.


 

Jeśli jednak nie czujemy się na siłach należy zlecić takie zadanie do sprawdzonej agencji interaktywnej. Stworzenie i utrzymanie strony na serwerze jest tak drogie jak się wielu osobom wydaje. Strona firmowa nie musi mieć dużej objętości, wystarczy zawrzeć na niej podstawowe dane. Jest sprawą oczywistą, że klienci potrzebują konkretów, trafiają na stronę, bo szukają konkretnego produktu. Główne zakładki, jakie więc powinny znaleźć się na firmowej stronie to: o firmie, produkty, galeria, kontakt. W pierwszej zakładce zamieszczamy bardzo skrótowe informacje na temat historii i profilu działania firmy. Druga zakładka jest najważniejsze i powinna być najobszerniejsza. Tutaj przestawiamy nasze produkty i usługi z podziałem na kategorie. Muszą być bardzo dokładnie opisane i zilustrowane dobrymi zdjęciami. W zakładce galeria możemy przedstawić zdjęcia produktów, budynek firmy i otoczenia, wnętrza, zwłaszcza dział obsługi klienta oraz zdjęcia z udziału w targach branżowych. Można także pokusić się o stworzenie działu nagrody i rekomendacje. Ostatnia zakładka kontakt jest bardzo ważna. Należy podać pełne dane firmy, numery telefonów do handlowców, godziny otwarcia oraz zamieścić mapę, która ułatwi dojazd. Strona firmowa powinna być czytelna i łatwa w nawigacji.


 

Konieczne jest także skuteczne pozycjonowanie, by klienci mogli do nas trafić. Jeśli więc ktoś produkuje okna PCV to powinien pozycjonować firmową strona słowa kluczowe okna warszawa czy tanie okna PCV.