Szacuje się, że przeszło połowa przedsiębiorców nie posiada swojej wizytówki w sieci. Tym samym teza ta jasno dowodzi, iż bagatelizują oni potęgę internetu.
Niestety jest to bardzo krótkowzroczne myślenie, ponieważ nawet nie sprzedając towarów czy usług tym kanałem, warto zaistnieć w przestrzeni internetowej. W tym celu naprawdę przyda się strona internetowa, ponieważ jest to niezwykle efektywne narzędzie wpływające na postrzeganie danej firmy.
Zazwyczaj to mali przedsiębiorcy ignorują ów fakt, a to im najbardziej może pomóc obecność w internecie. Trzeba bowiem sobie uświadomić, że strona internetowa jest najtańszym narzędziem marketingowym, które pełni też rolę całodobowego sekretariatu.
Co więcej, naszych potencjalnych współpracowników i klientów nie ograniczają ramy terytorialne oraz czasowe. Dlatego też chcąc aktywniej zaistnieć w swojej niszy, konieczna jest strona internetowa. To z jej pomocą znacznie jesteśmy w stanie podnieść wyniki sprzedażowe.
Zatem nie warto wzbraniać się przed taką inwestycją, bo dzięki niej mamy wiele do ugrania.